Pogosta vprašanja

FAQ:
  • Kako deluje EVEXIA?

    Na EVEXIA zbiramo ponudbo kozmetičnih izdelkov nešteto ponudnikov in znamk, ter vam s tem omogočamo hitro in inteligentno iskanje le teh. S klikom na željen izdelek boste preusmerjeni v spletno trgovino prodajalca, kjer boste izdelek brez težav kupili. Omogočamo vam dodajanje željenih izdelkov različnih prodajalcev na listo želja. Tako imate pri nas na enem mestu zbrane vse vaše željene izdelke različnih ponudnikov. Za vse izdelke lahko nastavite tudi opozorila za akcije in prejem obvestila, ko je izdelek na voljo po vaši željeni ceni. Prav tako vam EVEXIA omogoča primerjavo cen istega izdelka pri različnih ponudnikih, tako da dobite svoj izdelek po res najbolj ugodni ceni.

  • Koliko me stane EVEXIA?

    EVEXIA je popolnima brezplačna in bo tako tudi vedno ostala.

  • Kako kupim izdelek na EVEXIA?

    EVEXIA ne prodaja izdelkov. Izdelek kupite enostavno s klikom na ikono nakupovalnega vozička na seznamu izdelkov ali pri posameznem izdelku s klikom na gumb KUPI ZDAJ in preusmerili vas bomo na spletno stran ponudnika, kjer boste ta izdelek kupili.

  • Kako plačam izdelke na EVEXIA?

    Izdelkov ne plačujete na EVEXIA ampak pri vsakem trgovcu posebej. Naša stran od vas nikoli ne bo zahtevala plačila ali kakršnih koli podatkov o kreditnih karticah ali drugih načinih plačila.

  • Kako bom prejel izdelek najden na EVEXIA?

    Izdelek, ki ste ga našli pri nas boste prejeli pod pogoji, ki se nahajajo na spletni strani prodajalca.

  • Kaj pridobim z registracijo na EVEXIA?

    Z registracijo na EVEXIA pridobite na enem mestu pregled nešteto kozmetičnih izdelkov pri različnih ponudnikih. Sestavite si lahko tudi svoj seznam želja in uporabite možnost opozarjanja na spremembo cen vaših željenih izdelkov, kot tudi možnost nastavitve cene, ob kateri bi radi bili obveščeni, če jo izdelek doseže oz. je še cenejši. Obveščamo vas lahko o promocijah posameznih izdelkov, hkrati pa vedno znova in znova dodajamo inteligentna orodja, ki bodo še bolj poenostavila vaše iskanje v svetu kozmetike.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako si nastavim alarm za ceno?

    Alarm za ceno si nastavite s klikom na ikono z euro simbolom na seznamu izdelkov ali s klikom na gumb alarm za ceno pri posameznem izdelku. V pogovorno okno, ki se vam odpre, vnesete željeno ceno, pri kateri bi rabi bili obveščeni in potrdite s klikom na gumb PAZI NA CENO.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kje vidim vse alarme za ceno?

    Vse alarme za ceno vidite v svojem računu v rubriki ALARM ZA CENO.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako spremenim ali odstranim alarm za ceno?

    Alarm za ceno spremenite v svojem EVEXIA računu v rubriki ALARM ZA CENO, kjer pri željenem izdelku spremenite ceno ali pa ga popolnoma izbrišete s klikom na križec v zgornjem desnem kotu pri vsakem izdelku, ki je dodan v Alarm za ceno.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako dodam izdelek na seznam želja?

    Katerikoli izdelek najden na EVEXIA dodate na svoj seznam želja s klikom na ikonico srčka.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kje najdem svoj seznam želja?

    Svoj seznam želja na EVEXIA najdete s klikom na srček zgoraj desno v navigaciji, ali v vašem računu v rubriki seznam želja.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Lahko izdelek iz seznama želja dodam tudi na alarm za ceno?

    Da, s klikom na ikono z euro simbolom.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako odstranim izdelek s seznama želja?

    Izdelek odstranite iz seznama želja s klikom na križec v zgornjem desnem kotu pri posameznem izdelku.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako izbrišem svoj račun na EVEXIA?

    Svoj EVEXIA račun izbrišete v svojem računu v rubriki Osebne informacije s klikom na gumb Izbriši račun.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako nastavim/spremenim obvestila?

    EVEXIA obvestila nastavite ali spremenite v svojem računu v rubriki obvestila.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Kako spremenim telefonsko številko za obvestila?

    Telefonsko številko spremenite v svojem profilu v rubriki Osebne informacije.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.

  • Ali obstaja EVEXIA aplikacija?

    Trenutno še ne, ampak že pridno delamo na tem in vas bomo obvestili takoj, ko bo na voljo za namestitev v Apple Store-u za iPhone uporabnike in Google Play-u za Android uporabnike.

  • Ali lahko spremenim email naslov za svoj račun na EVEXIA?

    Ne, vendar če je sprememba nujno potrebna nas prosimo kontaktirajte v rubriki za pomoč uporabnikom in z veseljem vam bomo pri tem pomagali.

    Ta funkcionalnost bo na voljo kmalu.